2014年8月28日 星期四

《弟子規》 薛家燕、歐陽靖、家燕媽媽藝術中心合唱團

曲:李紫昕
編:伍俊華、徐家霖
詞:李紫昕、李毓秀
監:李紫昕

2009年度兒歌金曲頒獎典禮
最有教育意義兒歌大獎


薛:薛家燕   合唱團:家燕媽媽藝術中心合唱團   MC Jin:歐陽靖


薛+合唱團Rap: 


弟子規 聖人訓 
首孝弟 次謹信
汎愛眾 而親仁 
有餘力 則學文


父母呼 應勿緩 
父母命 行勿懶
父母教 須敬聽
父母責 須順承


薛Rap: 長者立 
合唱團Rap: 幼勿坐
薛Rap: 長者坐 
合唱團Rap: 命乃從
薛Rap: 尊長前 
合唱團Rap: 聲要低
薛Rap: 低不聞 
合唱團Rap: 卻非宜


薛Rap: 爸爸媽媽兄弟姐妹 
百行孝為先 
合唱團Rap: 弟子弟子遵命


薛: 普天下 聖人話 是偉大說話
教訓我們從少到大
聽聽話 想著它 這重要說話
陪伴我們一起長大
薛+合唱團: 說盡幾多人生道理 
道盡幾多美好在心裡
我們記心裡 體現生命裡 
光輝傳統在面前


MC Jin Rap: 咪當我份人好老套 
但係MC Jin好孝順父母
佢又錫我 養到我咁大 
我唔識感激真係好失敗


小朋友唔好當自己無用 
最緊要大家都尊重
我地一齊跟家燕姐 
唱呢首歌然後學下№ Yeah


薛: 普天下 聖人話 是偉大說話
教訓我們從少到大
聽聽話 想著它 這重要說話
陪伴我們一起長大


薛+合唱團: 說盡幾多人生道理 
道盡幾多美好在心裡
我們記心裡 體現生命裡 
光輝傳統在面前


薛+合唱團Rap: 弟子規 聖人訓 
首孝悌 次謹信
汎愛眾 而親仁 


有餘力 則學文

沒有留言:

張貼留言