2014年8月31日 星期日

《請你食麵》吳綺珊、麥皓兒

作曲:陳雋良
作詞:陳雋良、吳綺珊、麥皓兒
主唱:吳綺珊、麥皓兒




(合)麵麵麵麵麵麵麵麵麵 請你食麵
粗麵/幼麵/撈麵/拉麵定係手打麵?


麵麵麵麵麵麵麵麵麵 食我煮既麵
杯麵/伊麵/炒麵/冷麵一起互勉


(合)食麵好比生命的幻變
甜酸苦辣味覺的考驗
食麵好比友情的喻意
手拖著手你我一起互勉
Forever Forever We Support You Forever


(合)麵麵麵麵麵麵麵麵麵 食多碗麵
粗麵/幼麵/撈麵/拉麵定係手打麵?


麵麵麵麵麵麵麵麵麵 食你煮既麵
杯麵/伊麵/炒麵/冷麵一起互勉


Rap:
(麥)好想見多一面
請你食多碗麵
開心快樂笑臉
You know What I Mean?


(吳)一齊下廚創新意
天天配料新鮮
大膽一齊嘗試
煮麵煮出新煮意


(麥)油渣麵
(吳)即食麵
(麥)喬麥麵
(吳)蝦子麵
(麥)刀削麵
(吳)腰帶麵
(麥)通粉?
(吳)哎呀講緊麵架!
(麥)擔擔麵
(吳)酸辣麵
(麥)天使麵
(吳)魚肉麵
(麥)寛條麵
(合)煮煮煮煮煮煮煮煮麵


(吳)食麵好比生命的幻變
甜酸苦辣味覺的考驗
食麵好比友情的喻意
手拖著手你我一起互勉


(麥)食麵好比生命的幻變
甜酸苦辣味覺的考驗
食麵好比友情的喻意
手拖著手你我一起互勉


讀白:
(麥)Athena我覺得好肚餓呀
(吳)Joey咁不如我煮個麵俾你食丫
(麥)好呀!
(吳)咁你鍾意食咩麵呀?
(麥)其實我咩麵都鍾意食架!
(吳)等我話比你聽點先可以煮出一個好好味既麵啦,就係加埋我既心意落去呀!


(合)麵麵麵麵麵麵麵麵麵 請你食麵
粗麵/幼麵/撈麵/拉麵定係手打麵?


麵麵麵麵麵麵麵麵麵 食我煮既麵
杯麵/伊麵/炒麵/冷麵一起互勉


麵麵麵麵麵麵麵麵麵 食多碗麵
粗麵/幼麵/撈麵/拉麵定係手打麵?


麵麵麵麵麵麵麵麵麵 食你煮既麵
杯麵/伊麵/炒麵/冷麵一起互勉

沒有留言:

張貼留言