2014年9月9日 星期二

《小明有壓力》李家仁

作曲、填詞:陳啟泰
編曲:Alfred Lau@音揚人
主唱:李家仁
監製:陳啟泰 / Wai@音樂份子/Alfred Lau@音揚人



壓力 超標數值 壓力 辛苦到極
壓力 不分國籍 壓力 不可免疫

小明越嚟越冇氣力 咁樣咁樣點樣行路上廣州
現實越嚟越大壓力 壓我壓我 壓到有氣冇啶抖
朝九晚九 迫車供樓 Quota唔夠 指標照舊
營營役役 尋尋覓覓 唉!每日對人歡笑背人愁

以爲番到屋企可以抖 一家齊齊整整 就算辛苦也足夠
點知個個打機唔停手 話我囉囉嗦嗦 叫我掩門快啲走
搵朋友打邊爐講感受 佢地掛住劈酒 自言自語我不如收口
究竟 究竟 有冇人可以聽吓我感受

STRESSED, STRESSED, STRESSED, STRESSED!

壓力 耍耍太極 卸力 招招退敵
努力 找找價值 協力 親親壓力

壓力個壓字拆開就係土厭 的確令人討厭
門字同人字加埋就係個閃 我閃 閃 閃
壓力嘅存在係自然過自然 自然過大自然
不需管他 最重要喺自己識管理 同埋識唔識得閃

其實好難計清楚一生人要經歷幾多個考驗
但係每一個考驗當中都係有機會就有風險
壓力當前 臨危不亂 唔好自亂陣腳 鑽埋牛角尖
將壓力九個英文字母掉轉嚟串 就係甜品美點

STRESSED ,DESSERTS, STRESSED, DESSERTS!

沒有留言:

張貼留言